رد فعل سمية الخشاب على خبر طلاق أحمد سعد

اثار طلاق أحمد سعد وعلياء البسيوني جدلا كبيرا حيث أعلنت البسيوني طلاقها عبر ستوري على موقع انستجرام.

وكانت الفنانة سمية الخشاب قد علقت على خبر الطلاق من خلال نشر مقطع من مسلسل “ريا وسكينة” على موقع “تويتر” وفي المشهد تبدأ سمية في الرقص عقب كلمة “يالهوي”.

ولكن، بعد فترة قصيرة قامت سمية بحذف الفيديو من على حسابها.

 

سمية الخشاب
يشار إلي أن أحمد سعد وسمية الخشاب تزوجا عام 2017 واستمرت الزيجة لمدة تقترب من العامين ولكن تم الانفصال بعد تبادل الاتهامات حيث قالت سمية الخشاب أن أحمد سعد حاول قتلها وأنها اعتدى عليها بالضرب وتسبب في عاهة مستديمة لها.
الجدير بالذكر أن أحمد سعد تزوج 3 مرات كان آخرهم من مصممة الأزياء علياء البسيوني والتي أعلنت انفصالها عنه اليوم وقالت في منشور لها ” الحمد لله على كل شيء، تم الطلاق بيني وبين أحمد من شوية بناءً على رغبته.. حابة أشكر أحمد جدًا على أصله الغير طيب ومعدنه السئ وحابه اقوله شكرًا على قرارك اللحظي الغير موفق في خراب بيتنا وتدمير أسرتنا الجميلة اللي أنا حقيقي تعبت فيها لوحدي تمامًا وحاولت وعديت بمواقف مفيش حد في مكاني يقبلها عشان الأسرة دي وعشان المشوار اللي أنا ابتديته ومكنتش حابه إنه ينتهي”

وأضافت “شكرًا على توقيتك الجميل وأنا قاعدة ببنتي 3 أيام وأنت مش عارف حاجة عشان مشغول في الساحل وخروجات وبعدها شغلك”.

وتابعت “أكبر شكر على المقلب اللي أنا أخدته في العلاقة دي واللي كنت فاهمه إن ليها قيمة ببني وبضحي وبتنازل عشانها وانت طلعتها ولا تسوى وربنا معايا أنا وبناتي في اللي جاي وينتقم منك ويديلك على قد كل حاجة حصلت.”

 

التعليقات

أخبار ذات صلة

صفحتنا على فيسبوك

آخر التغريدات